آیا شما از آن دسته افراد هستید که به درآمد اینترنتی علاقه مند هستید؟
آیا دوست دارید با کمک بزرگ ترین غول اینترنتی کسب درآمد کنید؟
آیا به دنبال راه حلی برای کسب درآمد میلیونی از اینترنت هستید؟
آیا شما هم میخواهید در ایران از گوگل ادسنس،یوتیوب،فلیکر،آمازون و... کسب درآمد کنید؟
پس با ما همراه باشید....
کسب درآمد اینترنتی
برای رفتن به ادامه مطلب روی آیکون قرمز بالا کلیک کنید.
تو این پست میخوام برایتان راه حلی برای کسب درآمد از گوگل ادسنس و یوتیوب و... بگم که میتونین تو چند ماه به درآمد میلیونی برسید.
اول از همه یه توضیح مختصر در مورد گوگل ادسنس و یوتیوب و...میدم.
گوگل ادسنس (Google Adsense):گوگل ادسنس بزرگترین،قوی ترین (میشه گفت یه پا غوله برا خودش) و محبوب ترین سیستم ارائه دهنده تبلیغات می باشد که ثبت نام در آن رایگان میباشد ولی بدلیل تحریم بودن ایران کاربر ایرانی نمیتواند از آن استفاده کند ولی صبر کنید من بهتون راه حل هایی خواهم گفت که بتونین تحریم را دور زده و درآمد خود را شروع کنید
یوتیوب(YouTube):بزرگ ترین سایت ارائه دهنده ویدئو میباشد که در آن میتوانید ویدئو هایتان را به اشتراک بگذارید و با کمک گوگل ادسنس کسب در آمد کنید.گوگل ادسنس به ازای 1K بازدید از ویدئوتون در یوتیوب 7.60 $ دلار پول میدهد.
فلیکر(Flickr):فلیکر سایت اشتراک گذاری عکس میباشد که در آن میتوانید عکس هایتان را به فروش بگذارید و کسب درآمد کنید.
آمازون(Amazon):بزرگترین فروشگاه اینترنتی میباشد که در آن میتوانید در فروش محصولات با آن همکاری کنید و درصدی از پول را به جیب بزنید.حتی میتوانید محصولات خود را برای فروش بگذارید.
و.....
ولی بدلیل تحریم بودن ایران چه می توان کرد؟؟
نگران نباشید خانوم مونا افشار و همکاران ایشان زحمت کشیدند و خدماتی را آماده کردند تا بتوانید به راحتی کسب و کار را شروع کنید و درآمدزایی کنید.
1.کتاب کسب درآمد از اینترنت در 7 روز: لینک
2.کتاب راز های کسب درآمد از گوگل ادسنس: لینک
3.کارت اعتباری ویزا: لینک
4.حساب پی پال: لینک
5.آدرس مجازی: لینک
6.آی پی اختصاصی: لینک
7.طراحی وب سایت: لینک
8.ثبت دامنه و میزبانی وب: لینک
9.کارت اعتباری فیزیکی مستر کارت: لینک
پیشنهاد من به شما:1. دوستان عزیز اگر میخواهید از طریق سایت و تبلیغات کسب درآمد کنید پیشنهاد من به شما خرید هردو کتاب،آدرس مجازی،آی پی اختصاصی،طراحی وبسایت(البته اگه خودتون طراحی وب بلد هستید بیخیال این بخش شین)،ثبت دامین و میزبانی وب و کارت اعتباری هم به لینک های ویزا کارت،مستر کارت و پی پال سر بزنید و خودتون با توجه به شرایطتتون انتخاب کنید 2. اگر میخواهید از یوتیوب کسب درآمد کنید پیشنهاد من به شما حساب پی پال،آدرس مجازی،آی پی اختصاصی میباشد.
درصورت هرگونه مشکل در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.ممنون
منبع: GreenWeb